Zmiany w Euro Sklep: aplikacja dla klientów i franczyzobiorców

Ostatnie miesiące w Euro Sklepie przyniosły m.in. nową identyfikację wizualną, premierę aplikacji dla konsumentów, a także dalsze wdrażanie w placówkach systemu POS, w ramach którego udało się zintegrować już prawie 70% sieci. I to nie koniec zmian.

Przy okazji obchodzonego w tym ryku 25-lecia marki Euro Sklep, sieć przypomina, że w 1997 r. założyło ją kilkunastu przedsiębiorców z Podbeskidzia, a dziś liczy ponad 460 punktów franczyzowych. Placówki Euro Sklep obecne są w 11 województwach. Odwiedza je ok. 200 tys. klientów dziennie, którzy kupują w nich produktów pierwszej potrzeby.

– Na południu Polski sieć jest najbardziej znana i właściwie na stałe wpisana w krajobraz. Za nami stoi tradycja, długa historia rozwoju na tych rynkach, które razem z nami dojrzewają i się zmieniają. A warto podkreślić, że te zmiany bywają naprawdę intensywne. Ostatnie miesiące w Euro Sklepie przyniosły m.in. nową identyfikację wizualną, premierę aplikacji dla konsumentów, a także dalsze konsekwentne wdrażanie w placówkach systemu POS, w ramach którego udało nam się zintegrować już blisko 70% sieci - mówi Magdalena Pajor, dyrektor sieci franczyzowej Euro Sklep.

Z okazji 25. urodzin sieć opracowała też nową strategię pozycjonowania na rynku i hasło ,,Z myślą o Tobie”, które podkreśla jej lokalny charakter oraz wieloletnie relacje z klientami. W ramach tych działań przygotowano ponadto nową identyfikację wizualną wnętrza sklepów. Pierwszą placówkę po remodelingu otwarto w maju w Koszycach Małych w województwie małopolskim.

– Zarówno witryny sklepowe, jak i materiały marketingowe oraz handlowe Euro Sklepu są teraz bardziej nowoczesne i przyjemne w odbiorze. Poszliśmy też o krok dalej, projektując na nowo przestrzeń w sklepie, tak żeby ułatwić nawigację po nim i usprawnić zakupy – podkreśla Magdalena Pajor.

Tłumaczy ona, że w ramach remodelingu sieć jeszcze lepiej wyeksponowała dział produktów świeżych, które są dostarczane do sklepów 6 razy w tygodniu i cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. – Kategoria Fresh sama odpowiada za aż jedną czwartą sprzedaży sieci. W sumie Euro Sklep kupuje rocznie niemal trzy tysiące ton mięsa, ponad cztery i pół tysiąca ton owoców i warzyw i prawie tysiąc ton wędlin – dodaje.

Do klientów także w mobile

Elementem zmian jest nowa aplikacja mobilna Euro Sklep. Narzędzie to oferuje klientom m.in. dostęp do aktualnej gazetki sieci i oferty marki własnej, która w Euro Sklepie liczy 60 produktów. Ułatwia też bezpośredni kontakt z wybraną placówką, a także daje możliwości tworzenia i udostępnienia np. członkom rodziny czy znajomym własnej listy zakupowej. Właścicielowi sklepu pozwala ona z kolei na oferowanie klientom atrakcyjnych i dedykowanych im rabatów.

Obecnie trwają prace nad rozbudowaniem aplikacji o nowe funkcjonalności, ale dla franczyzobiorców. Aplikacja umożliwić ma im tworzenie własnych promocji i informowanie o nich klientów za pomocą powiadomień push na ekranie telefonu. - Będziemy na bieżąco analizować dane z aplikacji i rozwijać ją, ale pierwsze opinie użytkowników, jakie otrzymaliśmy, są bardzo pozytywne – dodaje Magdalena Pajor.


Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.