Lewiatan rozwija koncept "Lewiatan w chwilę"

Właśnie ruszyła kolejna placówka w tym formacie.

Sklep w nowym koncepcie został uruchomiony w miejscowości Chrzęsne, w województwie mazowieckim. To już kolejna pilotażowa placówka działająca w tym formacie. 

"Lewiatan w chwilę" to format sklepu spożywczego o powierzchni sprzedaży do 150 mkw., łączący zalety sklepu tradycyjnego z modelem convenience. Sklep w Chrzęsnem został poddany całkowitej modernizacji. W wyremontowanym i gruntownie odświeżonym budynku zainstalowane zostało nowe wyposażenie oraz wszelkie elementy wizualizacyjne zgodnie ze standardami konceptu.

Nowy koncept pozwala na szybkie, ale zarazem kompleksowe zakupy. Pracując nad tym projektem, sieć postawiła na bliskość i dopasowanie oferowanego asortymentu oraz świadczonych usług do potrzeb i preferencji różnych grup lokalnych klientów. Typową ofertę handlową uzupełniają zróżnicowane w zależności od potrzeb danej lokalizacji kategorie produktów gotowych, dań łatwych do przygotowania w kilka minut oraz produkty pochodzące od lokalnych dostawców. Placówka w Chrzęsnem ma powierzchnię 72 mkw. - to obecnie najmniejszy "Lewiatan w chwilę". Na półkach znalazło się 1 600 indeksów kluczowych kategorii najbardziej poszukiwanych przez lokalnych klientów, w tym produkty o lokalnych dostawców.

Pierwszą placówką sieci, która powstała w myśl tej koncepcji był sklep w Dylakach. Kolejna placówka w tym formacie została otwarta 31 marca w Rybniku, w województwie śląskim. 

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Łączne obroty w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.