MODIVO wzmacnia kadrę zarządzającą

Bartłomiej Wnęk objął stanowisko chief operating officera.

Do zespołu MODIVO dołączył Bartłomiej Wnęk, który jako chief operating office będzie odpowiedzialny za nadzór nad procesami operacyjnymi –  logistyką, biurem obsługi klienta oraz biurem zamówień. Do jego zadań należeć będzie m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii dotyczących operacjonalizacji sprzedaży oraz dbanie o doświadczenia zakupowe konsumentów. To odpowiedź na intensywny rozwój spółki, która w nadchodzących latach planuje dalsze inwestycje w inteligentną logistykę, łańcuch dostaw oraz obsługę klienta.

Bartłomiej Wnęk ma 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, rozwoju sieci i inwestycji, tworzeniu floty kurierskiej, wprowadzaniu innowacji procesowych oraz wdrażaniu nowych technologii. Budował i kierował zespołami liczącymi prawie 8000 osób. Swoją karierę rozpoczął w 2002 roku w firmie DHL, gdzie od 2018 roku był członkiem zarządu DHL, pełniącym funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych.
 
- To dla mnie duża radość, że dołączyłem do zespołu MODIVO. Spółka ma na swoim koncie liczne sukcesy, a do tego wciąż ogromne ambicje i perspektywę rozwoju. Mam obok siebie zgrany zespół, który każdego dnia dokłada starań, aby rozwijać nasze brandy. W dalszym ciągu będziemy koncentrować się na działaniach zapewniających klientom najlepsze doświadczenia w zakresie obsługi posprzedażowej. Myślę, że będą zadowoleni z efektów wdrażanych przez nas rozwiązań - mówi Bartłomiej Wnęk, chief operating officer w MODIVO.

MODIVO łączy ofertę platform e-commerce eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe, oferują setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W przypadku eobuwie.pl działają zawsze w lokalnych domenach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me dokonuje rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.