Kubuś Waterrr nakręca zajawki

Marka specjalnie dla najmłodszych przygotowała specjalną loterię, w której łącznie do wygrania jest ponad 1200 nagród.

Kubuś Waterrr wspiera zainteresowania dzieci, co pokazują nowe wakacyjne opakowania: muza dla arbuza (i liczi!), gwiazda gamingu mango-karambola oraz kiwi-limooonka na podbój boiska. Zajawki stały się motywem przewodnim loterii, z którą Kubuś Waterrr właśnie wystartował.

Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolny produkt marki Kubuś i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.zajawki.kubus.pl. Do wygrania nagrody z kategorii gamingu, muzyki i sportu, w podziale na dzienne, tygodniowe i główne, w tym m.in: ledony z imieniem do pokoju; karty prezentowe do Empik, 4F i Media Expert; bluzy, czapki, kolorowe skarpetki; hulajnoga wyczynowa i opaski sportowe; słuchawki dokanałowe i głośnik JBL oraz słuchawki gamingowe JBL i konsolę Nintendo Switch na najbardziej wciągające rozgrywki gamingowe.

Akcji towarzyszy silne wsparcie mediowe: spot 15-sekundowy emitowany w digitalu m.in. na Youtube wraz z 6-sekundowymi skrótami, oraz content od popularnych influncerów ze świata muzyki, gamingu i sportu: m.in. Julii Żugaj z teamu X, Vito z kanału Vito Minecraft oraz Mateusza Myli.

Loteria potrwa do 27 lipca.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.