Włocławek rusza z nową kampanią...
...oraz konkursem dla konsumentów.
Marka chce przypomnieć ich historię - jednak nie taką z encyklopedii - a tworzoną ze wspomnień wielbicieli tych produktów. W tym celu ogłasza dla nich specjalny konkurs.
Pięć najciekawszych wspomnień zostanie nagrodzonych limitowaną edycją boxów z ketchupami Włocławek, puloverkami zaprojektowanymi przez influencera i twórcę Włodiego4444 oraz nagrodami pieniężnymi o wartości 1000 zł. Dobór postaci Włodiego4444 jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social mediach. Na kolejnych 10. zwycięzców czekają boxy z ketchupami Włocławek i puloverki. Swoje ulubione opowieści konsumenci mogą przesyłać poprzez dedykowany link: https://poststickersapps.com/custom/2022/KetchupWloclawek/
Oprócz konkursu, w ramach ogólnej kampanii Włocławek przygotował jeszcze więcej działań. Zaplanowano kampanie OOH na Kujawach i w centralnej Polsce oraz spoty video na Facebooku i Instagramie podkreślające komunikat „oryginalna receptura niezmienna od lat”. Marka podjęła również współprace z influencerami na Instagramie i Tik Toku, którzy będą nagrywać unboxingi konkursowych nagród i opowiadać o swoich wspomnieniach z ketchupem Włocławek.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Agencja Feeders i DDOB.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.