Sokołów promuje aktywność fizyczną...

...oraz zdrowy tryb życia.

Firma była sponsorem turnieju Sokoliki Cup, którego głównym organizatorem był Mazowiecki Związek Piłki Nożnej.

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci, do którego mogły się zgłaszać drużyny z całego województwa mazowieckiego w kategorii wiekowej U-10. W rozgrywkach wzięło udział ponad 120 drużyn, a do finału zakwalifikowało się 16 najlepszych. Tytuł mistrzowski trafił do drużyny MKS Mazovia Mińsk Mazowiecki.

Na rozgrywkach finałowych nie mogło zabraknąć ambasadora linii Sokoliki – Łukasza Fabiańskiego, utytułowanego bramkarza i reprezentanta Polski.

- Sokołów będzie kontynuować działania promujące zdrowy tryb życia na wielu polach. Liczne zgłoszenia do turnieju Sokoliki Cup i wielkie zaangażowanie wszystkich drużyn dają nam szczególną satysfakcję. Jestem pewien, że poprzez takie sportowe inicjatywy, możemy najskuteczniej zachęcać dzieci i młodzież do codziennej aktywności i z pewnością będziemy nadal aktywnie wspierać ich organizację - podkreślił Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.