Podwójne odświeżenie z gumami Airwaves®

Rusza nowa kampania marki.

W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.

W ramach nowej odsłony kampanii konsumenci będą mogli oglądać 15- i 6-sekundowy spot. 

Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom. Spot będzie można oglądać w telewizji oraz Internecie do połowy lipca.

Bezcukrowa guma Airwaves® dostępna jest na sklepowych półkach w 2 wariantach: o smaku mentolu i eukaliptusa oraz Cool Cassis - o smaku mentolu i porzeczki.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.