Grupa Maspex. Dżem agrestowy Łowicz

To sezonowa nowość marki.

Receptura nowego dżemu Łowicz wykorzystuje agrest uprawiany przez pana Pawła. Dzięki tej współpracy także konsumenci mają pewność, że kupowane przez nich produkty Łowicz wspierają polskie rolnictwo i powstają na bazie lokalnie uprawianych owoców. Co ważne, dżem agrestowy Łowicz jest produktem o obniżonej zawartości cukru.

Aby jeszcze mocniej podkreślić znaczenie współpracy z rolnikami i ich niepowtarzalnego wkładu w tworzenie przetworów, marka postawiła na zaprezentowanie wizerunku pana Pawła na etykiecie nowego dżemu. W ten sposób oddaje ukłon rolnikowi, którego zbiory zostały wykorzystane do powstania produktu. Całościowy design etykiety kojarzy się z regionalnymi wyrobami i podkreśla świeżość nowej pozycji w kategorii dżemów. To wyraźne zaznaczenie pochodzenia surowca i wizerunku rolnika czyni dżem agrestowy produktem wyróżniającym się na sklepowych półkach.

Produkt trafi do sprzedaży jako in-out i będzie dostępny w sklepach Lidl.

Za projekt etykiety odpowiada agencja Well-Rounded Design.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.