Grupa Maspex. Dżem agrestowy Łowicz
To sezonowa nowość marki.
Aby jeszcze mocniej podkreślić znaczenie współpracy z rolnikami i ich niepowtarzalnego wkładu w tworzenie przetworów, marka postawiła na zaprezentowanie wizerunku pana Pawła na etykiecie nowego dżemu. W ten sposób oddaje ukłon rolnikowi, którego zbiory zostały wykorzystane do powstania produktu. Całościowy design etykiety kojarzy się z regionalnymi wyrobami i podkreśla świeżość nowej pozycji w kategorii dżemów. To wyraźne zaznaczenie pochodzenia surowca i wizerunku rolnika czyni dżem agrestowy produktem wyróżniającym się na sklepowych półkach.
Produkt trafi do sprzedaży jako in-out i będzie dostępny w sklepach Lidl.
Za projekt etykiety odpowiada agencja Well-Rounded Design.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.