Wolt wprowadza subskrypcję Wolt+

W pierwszej fazie usługa działać będzie w Warszawie i obejmować bezpłatne dostawy z najpopularniejszych w mieście restauracji oraz sklepów.

Jak tłumaczy Agata Polityło, general manager w Wolt Polska, firma stara się  poszukiwać rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie użytkownikom. Dlatego w Wolcie stworzono program oparty o subskrypcję, modelu znanego z platform streamingowych, który w przypadku firm prowadzących działalność taką jak Wolt, jest nowatorskim rozwiązaniem.

- Takie właśnie prekursorskie pomysły pozwolą naszym użytkownikom i partnerom korzystać z oferowanych przez nas usług w innowacyjny sposób, a równocześnie umocnią pozycję Wolt na rynku - uważa Agata Polityło.

Wdrożenie Wolt+ poprzedzone było fazą testów.

Jak działa Wolt+? Klienci, którzy dołączą do Wolt+, w ramach miesięcznej opłaty w wysokości 14,99 zł, będą mogli dokonywać nieograniczonej ilości zamówień w restauracjach oraz sklepach, dostępnych w subskrypcji. W praktyce oznacza to, że w ciągu miesiąca mogą złożyć dowolną liczbę zamówień, bez ponoszenia kosztów dostawy. Jedynym warunkiem korzystania z Wolt+ jest minimalna wartość zamówienia – dla restauracji - 28 zł i dla sklepów - 40 zł.

Osoby, które zdecydują się na to rozwiązanie będą mogły skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.

Jak zapowiada Wolt program stopniowo będzie rozbudowywany tak, aby korzystać z niego mogli również mieszkańcy innych miast.

O Wolt czytaj również m.in. tutaj.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.