Makro chce otwierać ponad 200 sklepów rocznie [ZDJĘCIA]

15 czerwca 2022 r. w miejscowości Czarne odbyło się otwarcie sklepu Odido w nowej, odświeżonej odsłonie. Jest to już trzeci ambasadorski sklep tej sieci, a drugi w formacie familijnym. Wkrótce ma ich być znacznie więcej.

Familijny format Odido wyróżnia się - jak informuje operator - szerokim asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów (w tym wędlin), przestronnością alejek zakupowych oraz nawigacją ułatwiającą zakupy.

Placówkę prowadzi Paweł Kopczak, który jest klientem Makro od ponad 20 lat. – Zdecydowałem się dołączyć do sieci Odido, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem – mówi detalista. – Dostawy, które zapewnia Makro są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków – dodaje i wymienia, że od kiedy tylko stanął w sklepie ekspres, wśród klientów widzi duże zainteresowanie kawą marki Costa, a rozwiązanie z hot dogami pozwala na zapewnienie klientom ciepłych przekąsek przez cały dzień.

- Makro zaproponowało również całkowicie nowy układ sklepu, który jest wygodny dla nas i klientów - podkreśla.

Ambasadorski sklep w Czarnem ma stanowić inspirację dla innych detalistów, którzy chcą przystąpić do sieci w regionie zachodniopomorskim.

W 2021 r. Makro otworzyło pierwsze ambasadorskie sklepy Odido w formatach miejskim i familijnym. Format miejski stworzony jest z myślą o konsumentach, którzy nie mają wiele czasu i zależy im na szybkich i sprawnych zakupach. Jego asortyment to przede wszystkim szeroka oferta przekąsek i gotowych dań do odgrzania w domu. Sklepy w formacie familijnym stawiają przede wszystkim na szeroką ofertę świeżych i regionalnych produktów. Rozwiązania wykorzystane w sklepie w Czarnem podobne są do tych, które zauważyć można w placówce we Wrzącej, pierwszym ambasadorskim sklepie Odido w formacie familijnym.

W nadchodzących latach Makro Polska planuje otwierać ponad 200 sklepów rocznie.

Stworzona przez Makro sieć franczyzowa Odido funkcjonuje na polskim rynku od 2010 r. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2200 sklepów.

 

Katarzyna Pierzchała 5179 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.