Grupa Maspex. Owsianka od Lubelli

To połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania reklamowa. Najnowszy spot marki Lubella prezentuje Owsiankę w pouchu - sposób na idealną przekąskę, którą z łatwością można zabrać na wycieczkę rowerową czy schować do torebki.

To nie tylko wygodne opakowanie, ale przede wszystkim zamknięty w nim smak domowej owsianki bez dodatku cukru. Zawartość pełnego ziarna oraz pyszny owocowy smak sprawiają, że usta same układają się w "uuu jaka dobra", będące hasłem przewodnim tej kampanii.

Działania kampanijne będą prowadzone w mediach, digitalu oraz social mediach i wspierane przez działania influencerów. Spot będzie widoczny także na ekranach bankomatów.

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.