Rossmann z konkursem na TikToku
Akcja pod hasztagiem #PrzejścieDoLata trwa do 27 czerwca.
Aby wziąć w nim udział wystarczy nagrać TikToka (konto musi mieć ustawienia publiczne), w którym pokazana będzie letnia metamorfoza. W pierwszej części filmu należy pokazać siebie na co dzień, a w drugiej – w wakacyjnej odsłonie. W tej metamorfozie pomogą akcesoria i kosmetyki z letniej oferty Rossmanna.
W opisie TikToka, który jest zgłoszeniem konkursowym, należy użyć hasztagów: #PrzejścieDoLata i #RossmannYoung. Do filmu trzeba użyć utworu "Lato w Rossmannie", który jest dostępny na TikToku.
Nagrodami w konkursie jest pięć iPhone’ów 13 i 10 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.