IKEA w Warszawie testuje nowe rozwiązanie

Sieć otwiera Punkt Planowania w którym klienci będą mogli skorzystać z usługi projektowania kuchni czy szafy.

Rozwiązanie to jest odpowiedzią na rozwijający się sektor deweloperski, w szczególności mieszkań i jednocześnie nową możliwością dotarcia do klienta.

Pierwszą taką współpracę IKEA nawiązała z deweloperem Dantex. Obok biura sprzedaży firmy w Ursusie, zlokalizowała swój pierwszy testowy Punkt Planowania w którym konsultanci zaplanują rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.

Jednym z nich są meble modułowe IKEA, takie jak Metod i Pax, które dają wiele możliwości kombinacji i zestawień. Konsultanci Punktu Planowania IKEA pomogą w ich wyborze, doradzą, co najlepiej sprawdzi się w danej przestrzeni oraz podzielą się swoją wiedzą.

Konsultacje projektów w tym punkcie będą dostępne dla każdego klienta, który zapisze się na wizytę poprzez stronę IKEA.pl Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus w dogodnym dla siebie terminie.

Punkt Planowania IKEA Warszawa Ursus to przestrzeń 15 mkw. zaprojektowana przez IKEA w taki sposób, by wygodnie oraz z zachowaniem wszelkich środków ostrożności przeprowadzić rozmowę z klientem. Usługa jest kompleksowa, ponieważ pomoc dotyczy także potrzebnych dodatkowych usług, w tym zamówienia transportu do domu lub najbliższego punktu odbioru w danej lokalizacji. Po wygenerowaniu zamówienia płatność odbywa się za pośrednictwem linka, który wysyłany jest na urządzenie klienta lub poprzez Centrum Wsparcia Klienta Domolinią na komputer lub smartfon.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.