Wilczki w promocji Rodowity

Zabawa potrwa do 18 września.

Już po raz drugi marka Rodowita przygotowała dla swoich konsumentów akcję promocyjną "Wilczki". Do wygrania jest 18 tys. maskotek wilczej rodziny, do której w tym roku dołączyły dwie nowe postacie.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić dowolne produkty Rodowita, na stronie www.wilczki-rodowita.pl zarejestrować paragon i po zebraniu 48 punktów (1 butelka to 1 punkt) wybrać nagrodę. Do zebrania jest aż 6 różnych wilczków. W promocji biorą udział wszystkie wody Rodowita (niegazowana, delikatnie gazowana i mocno gazowana) oraz wszystkie pojemności (0,6 l i 1,5 l).

Promocji towarzyszy nowa odsłona spotu telewizyjnego, który jest kontynuacją komunikacji opartej na symbolach marki – wyjątkowego źródła zlokalizowanego w samym sercu dzikiej natury Roztocza, jednego z najczystszych obszarów Polski oraz białej wilczycy. Spot emitowany jest od 15 czerwca br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w mediach społecznościowych, internecie i outdorze wykorzystując nośniki systemowe i transport miejski. Promocja wspierana jest również materiałami POS w sklepach.

Akcja Rodowitej rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do 18 września br. lub do wyczerpania puli nagród.

Mechanizm konkursu i materiały POS przygotowała agencja PeterWild, która jest również organizatorem akcji. Za nową odsłonę kreacji ATL oraz za strategię komunikacji odpowiada Rozgłos. Media planuje i kupuje Starcom. Działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MDI.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.