Lidl oskarża Tesco

Niemiecki dyskont pozwał brytyjskiego lidera branży o naruszenie jego logo, które zostało wykorzystane w programie Clubcard Prices.

Lidl oskarża Tesco o wykorzystywanie tła logo Lidla, które składa się z niebieskiego kwadratu z żółtym kółkiem i cienką czerwoną obwódką, do promocji rabatów na Clubcard Prices - informuje "Lebensmittel Zeitung".

Szacuje się, że brytyjska sieć supermarketów wyda na ten proces 1,19 mln funtów, podczas gdy opłaty prawne Lidla wynoszą łącznie 1,17 mln funtów, co według sędziego pokazuje "jak ważny jest spór o znak towarowy dla obu stron".

Termin rozprawy sądowej nie został jeszcze wyznaczony.

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.