Stokrotka otwiera się w Dekadzie Żyrardów

Sklep sieci zajmie lokal o powierzchni ok. 600 mkw.

Stokrotka to polska, dynamicznie rozwijająca się sieć handlowa. Swoim klientom proponuje szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol. Bardzo ważnym elementem oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy, a także produkty marki własnej sieci.

Nowo otwarty sklep stanowi uzupełnienie oferty Dekady Żyrardów, która umożliwia szybkie i wygodne zakupy wszystkich najpotrzebniejszych produktów w jednym miejscu. Bogatą ofertę galerii tworzą marki z sektora odzieżowego, obuwniczego, elektronicznego, drogeryjnego, optycznego, beauty i gastronomicznego. Wśród nich są sklepy takich marek jak H&M, Hebe, Martes Sport, Monnari, Apteka Ziko, RTV Euro AGD, Deichmann czy Yes. Oferta obejmuje również salony Play i T-Mobile oraz ogólnodostępny paczkomat. Lokale są rozmieszczone na dwóch kondygnacjach o łącznej powierzchni najmu 3800 mkw. Do dyspozycji klientów jest 80 miejsc postojowych na wygodnym parkingu.

Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.