Super-Pharm z nową prezes

Z początkiem czerwca została nią Monika Kolaszyńska, która z firmą związana jest od 2020 roku.

Nowa CEO przez ostatnie dwa lata pracowała jako commercial director, pełniła również funkcję członka zarządu Super-Pharm.

Monika Kolaszyńska ma ponad 10-letnie międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu produktami i kategoriami w handlu, kierowała bezpośrednio zespołami projektowymi w wielokulturowym środowisku biznesowym.

- Ogromnie się cieszę, że mogę poprowadzić tak unikalny koncept jakim jest Super-Pharm. Połączenie apteki, drogerii, perfumerii i optyka w jednym miejscu to rzeczywiste wyzwanie. Moim nadrzędnym celem jest koncentracja na realizacji potrzeb naszych klientów, w oparciu o strategię omnichanelowego rozwoju. Chciałabym również kontynuować i wzmacniać pozycję Super-Pharm jako świetnego pracodawcy – mówi Monika Kolaszyńska.

Dotychczas siecią drogerii kierował Adam Kołodziejczyk, który zdecydował się na kontynuację kariery w strukturach niefarmaceutycznych. Z Super-Pharm współpracował od 2018 roku.

Sieć Super-Pharm licząca prawie 80 lokalizacji jest obecna na polskim rynku już od ponad 20 lat, a jej strategia opiera się na koncepcie 4 w 1 – czyli połączeniu apteki, drogerii, perfumerii oraz optyka.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.