Aldi i marka Koral startują z konkursem

Dodatkowo dyskonter wprowadza do sprzedaży popularne lody sygnowane brandami Frozen i Spiderman oraz Avengers Hero i obniża ceny lodów na patyku o 40%.

Konkurs, który marka Koral organizuje wspólnie z Aldi jest prawdziwą gratką dla miłośników lodowych przysmaków.

W jego ramach każdy klient, który w Aldi kupi dwa dowolne lody (Koral lub Bracia Koral), zachowa paragon i za pośrednictwem dedykowanej strony prześle swoje zdjęcie z dzieciństwa, może liczyć na nagrodę.

Organizator w puli nagród przewidział skuter elektryczny, rowery młodzieżowe, hulajnogę elektryczną oraz zestawy klocków Lego i kubki. Konkurs trwa od 28 maja do 10 czerwca. Szczegóły na dziendzieckazkoralem.pl.

Ponadto od poniedziałku 30 maja w sklepach Aldi wszystkie lody na patyku różnych marek będzie można kupić taniej o 40%. Wśród najpopularniejszych wymienić należy kultowe i dobrze znane lody Kaktus, Big Milk, Twister oraz popularne w tym roku wśród młodzieży lody Ekipa XL w cenie 1,70 zł. Promocją objęte są również lody na patyku marki Magnum oraz marki własnej Mucci.

Sieć w tym roku rozbudowała także ofertę o lody z popularnymi bohaterami z kultowych bajek. Dla najmłodszych Aldi oferuje lody Frozen i Spiderman oraz Avengers Hero. Bardzo dobrą propozycją na świętowanie zbliżającego się Dnia Dziecka jest również tort lodowy Psi Patrol. W ofercie Aldi dostępne są również bezglutenowe lody marki własnej Mucci o smaku śmietankowo-truskawkowym lub śmietankowo-czekoladowym o pojemności 1 l z certyfikacją AOECS. Lody o smaku czekoladowym posiadają także certyfikat UTZ gwarantujący pozyskiwanie surowców w sposób zrównoważony przy jedoczesnym poszanowaniu ludzi i środowiska.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.