Yope. Yope Bounce

Linia do pielęgnacji włosów.

Yope Bounce to nowa seria produktów do włosów, stworzona z wykorzystaniem roślinnych adaptogenów, mających zbawienny wpływ na kondycję włosów i skórę głowy.
 
Serię tworzą trzy linie produktowe.
 
Hydrate my hair ma za zadanie nawilżenie. Kosmetyki z tej linii sprawdzą się doskonale dla osób z puszącymi się, falowanymi czy średnioporowatymi włosami, wymagającymi nawilżenia i wygładzenia. Dzięki użytemu w składzie adaptogenowi – Bazylii Tulsi – produkty poprawiają wygląd włosów i chronią przed powracającym przesuszeniem. Święta Bazylia działa w synergii ze składnikami kondycjonującymi i peptydami, dzięki czemu utrzymuje długotrwałe nawilżenie włosów.
 
Seria Boost my hair ma za zadanie łagodzić podrażnienia wrażliwej skóry głowy oraz dogłębnie odżywiać zniszczone włosy. Kosmetyki z tej linii to ratunek dla włosów farbowanych, grubych, wysokoporowatych i kręconych, których ubytki wymagają wypełnienia. Aktywatorem regeneracji jest Grzyb Reishi – adaptogen bogaty w przeciwutleniacze, który wykazuje silne działanie ochronne, zwłaszcza na stres oksydacyjny i zanieczyszczenia. Każdego dnia poprawia kondycję skóry głowy, odżywia ją i pielęgnuje. Wzmacnia włosy, chroni je przed uszkodzeniami, dzięki czemu rosną mocniejsze i zdrowsze, pomaga też wydobyć skręt i podkreślić naturalne fale.
 
Z kolei linia Balance my hair została stworzona na potrzeby przetłuszczającej się u nasady skóry głowy i włosów, których końcówki wymagają nawilżenia. Za regulację sebum odpowiada Mirt Cytrynowy, adaptogen, który działa
detoksykująco, skutecznie wspomaga oczyszczanie skóry głowy i włosów, aktywując naturalne procesy regulujące. Przywraca też równowagę pH, aby działać na wszystkich płaszczyznach niezbędnych do zdrowej skóry głowy i pięknych włosów. Balance my hair to kosmetyki idealne do niskoporowatych, prostych i naturalnie gładkich włosów, które potrzebują objętości, nawilżenia i teksturyzacji, bez obciążania Są one przeznaczone do pielęgnacji różnych typów włosów i skóry głowy.
Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.