Lajkonik Snacks. Junior Buźki

Nowe przekąski.

Produkt powstał na licencji marki emoji® i dostępny jest w dwóch różnych opakowaniach, w gramaturze 90 g.

- Krakersy to segment z ogromnym potencjałem. Ich spożycie rośnie z roku na rok. Jako lider w kategorii słonego pieczywa dostrzegamy to i odpowiadając na potrzeby konsumentów, regularnie wprowadzamy nowe produkty - mówi Joanna Sterna, senior brand manager marki Lajkonik.

- Junior Buźki, to nasza najnowsza propozycja – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. To nie tylko doskonały delikatny słodko-słony smak, ale też wyjątkowa forma. Kupujący znajdą w paczkach przekąski z aż 11 różnymi wzorami, które odpowiadają popularnym emotikonom, a także wzór legendarnego Lajkonika - dodaje.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.