Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Miłosław & Makłowicz ArcyIPA

To pierwsze piwo stworzone we współpracy Browaru Fortuna i Roberta Makłowicza.

Browar Fortuna z Miłosławia wprowadza na rynek letnią propozycję dla konsumentów poszukujących nowych smaków piwnych – Miłosław & Makłowicz ArcyIPA - chmielowe piwo z nutą soku z mandarynek z chorwackiej Dalmacji. Specjalna edycja piwa to efekt współpracy wielkopolskiej warzelni i znanego podróżnika, krytyka kulinarnego i ambasadora dobrego smaku - Roberta Makłowicza.

Miłosław & Makłowicz ArcyIPA to lekkie (ok.4,5% alk.), cytrusowe India Pale Ale z kompozycją aż pięciu odmian chmielu, z nutą soku z chorwackich mandarynek zbieranych wczesną zimą, kiedy smak dojrzałych owoców jest wyjątkowy. Delikatny akcent mandarynek dopełnia przyjemny, chmielowy aromat i goryczkę. Lokalne, chorwackie mandarynki pochodzą ze zbiorów z doliny rzeki Neretwy, terenu słynącego z żyznej gleby, na którym uprawia się wyjątkowej jakości cytrusy.

- Nowe piwo to letnia, orzeźwiająca propozycja Browaru w Miłosławiu. To nasza odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów trunkami o niższej zawartości alkoholu, a także szukających nietuzinkowych połączeń smakowych, z gwarancją wysokiej jakości produktu. Jest lekkie, idealnie więc wpisuje się w nadchodzący, letni sezon spotkań towarzyskich. Inspiracją dla naszych piwowarów był Robert Makłowicz, znawca dobrego smaku i dzięki tej współpracy powstało piwo Miłosław & Makłowicz ArcyIPA z ciekawą kompozycją pięciu chmieli i dodatkiem soku z mandarynek dalmackich - komentuje Krzysztof Panek, prezes zarządu Browaru Fortuna.

Miłosław & Makłowicz ArcyIPA to limitowana seria, dostępna w butelkach o pojemności 500 ml.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.