
NielsenIQ: Innowacje w trudnych czasach [PODCAST]
Update your browser or Flash plugin
Zbliża się moment ogłoszenia zwycięzców NielsenIQ Breakthrough Innovation. Jak wyglądają innowacje w czasach pandemii i wojny opowiadają Joanna Rogalska i Marek Rudek z NielsenIQ.
Wegański zamiennik jaj czy ręcznik kuchenny, który można odrywać w mniejszych ilościach niż tradycyjny? Co zostało a co zostanie największą innowacją roku? Czy Polacy mniej czy bardziej są zainteresowani nowościami w sklepie? W których spożywczych kategoriach widać najwięcej innowacji? Jakie trendy można wśród nich wyróżnić? I co ciekawego widać w innowacjach za granicą? To wszystko zbadali współautorzy kolejnego raportu NielsenIQ Breakthrough Innovation Joanna Rogalska, knowledge manager oraz Marek Rudek, innovation business partner z NielsenIQ.
Do rozmowy dokładamy, jak zawsze, krótkie podsumowanie handlowych newsów. Tym razem nowy koncept Delikatesów Centrum Grupy Eurocash, Lisek.app na pinezkę, LPP sprzedało rosyjski biznes, a Answear.com wrócił do Ukrainy. Całej serii naszego podcastu: Posłuchaj, co w Handlu można posłuchać m.in. tu, a także na Spotify, iTunes w innych popularnych aplikacjach podcastowych.