Crunchips Nachos w kampanii

Marka promuje w niej nowość produktową - Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.

Kampania jest osadzona w kanale digital i kieruje do marketplace na Allegro.

Na spoty reklamowe przygotowane przez agencję GPD można trafić w mediach społecznościowych.

Do promocji wykorzystano również działania niestandardowe na Twitchu i APEX Bidstack – zapewniając widoczność marki Crunchips i produktów Crunchips Nachos w grach mobilnych.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Za kreację Display i koncepcję komunikacji w social mediach odpowiada LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.