Carrefour przyspiesza inwestycje w outlety

Sieć mocno przyspieszyła rozwój projektu tworzenia w swoich placówkach stref wyprzedażowych outlet. W tym roku powstało ich już ok. 120, tym samym działa ich łącznie ponad 155.

Strefy outlet znajdują się nie tylko w największych hipermarketach Carrefoura, ale także w supermarketach. Dzięki temu z okazyjnych cen na produkty niespożywcze mogą skorzystać mieszkańcy mniejszych miejscowości. Projekt jest obecnie testowany także w sklepach franczyzowych.
 
W ofercie stref outlet znajdują się produkty przemysłowe z takich kategorii jak: wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, 10 zł i 15 zł. W ramach konceptu dostępne są również superoferty i wyjątkowe okazje. Jak zapewnia siec najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie jest dostawa nowych produktów.

- Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy outlet, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych - podsumowuje Paweł Gadawski, dyrektor handlowy produktów non-food w Carrefour Polska.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.