Aldi z nowymi kosmetykami marki własnej

Sieć wprowadza do asortymentu produkty Ombra Sun.

Produkty z serii Ombra Sun, nawilżą skórę i minimalizują ryzyko przed negatywnymi skutkami promieniowania. Dostępne w formie kremu lub sprayu - oba w dwóch wariantach z filtrem SPF 30 oraz 50. Klienci mogą je zakupić w sklepach Aldi od 23 maja w opakowaniach o pojemności 75 i 200 ml w cenie 16,99 zł każdy.

Aldi posiada 7 kosmetycznych marek własnych, między innymi Biocura, Lacura, czy Ombia, w ramach których oferuje ponad 50 różnych produktów.

- Największą popularnością podczas codziennych zakupów cieszą się mydła kremowe i mydła w płynie, wkłady do golenia, patyczki kosmetyczne, żele do mycia czy lakiery do włosów. Zdecydowany wzrost sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych obserwujemy w sezonach letnich, kiedy zwyczajowo częściej wychodzimy z domu i więcej uwagi przykładamy do własnego wyglądu. Dotychczas sprzedaż kosmetyków marek własnych Aldi w stosunku do analogicznego okresu w roku 2021 wzrosła o 30 % - mówi Monika Omasta, category manager działu kosmetycznego Aldi w Polsce.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.