Aldi z nowymi kosmetykami marki własnej
Sieć wprowadza do asortymentu produkty Ombra Sun.
Aldi posiada 7 kosmetycznych marek własnych, między innymi Biocura, Lacura, czy Ombia, w ramach których oferuje ponad 50 różnych produktów.
- Największą popularnością podczas codziennych zakupów cieszą się mydła kremowe i mydła w płynie, wkłady do golenia, patyczki kosmetyczne, żele do mycia czy lakiery do włosów. Zdecydowany wzrost sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych obserwujemy w sezonach letnich, kiedy zwyczajowo częściej wychodzimy z domu i więcej uwagi przykładamy do własnego wyglądu. Dotychczas sprzedaż kosmetyków marek własnych Aldi w stosunku do analogicznego okresu w roku 2021 wzrosła o 30 % - mówi Monika Omasta, category manager działu kosmetycznego Aldi w Polsce.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.