Mleczka Łaciate rozdają nagrody

Działania skupiają się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych - Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły.

Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe.
 
Każdy, kto wejdzie na stronę www.grajwlaciate.pl może włączyć się do CSRowej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka. SM Mlekpol przygotowała aż 500 prezentów, które przekaże do wybranych placówek.
 
Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.
 
Z kolei na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. "Graj w Łaciate" na stronie www.grajwlaciate.pl. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów.
 
Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie. Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie.
 
Mleko Łaciate dostępne jest w 4 wariantach smakowych: czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Ponadto od zeszłorocznej jesieni ulubione smaki najmłodszych dostępne są w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. W dużej części składają się one z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznymi. Do kartonika dołączona jest papierowa słomka, która ułatwia wygodne spożycie. Ulepszona jest także receptura produktu – zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty.
Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.