Delio rusza z kampanią...

...i rozdaje 200 zł na zakupy.

Delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach.

Jego twórca, firma Lite e-Commerce, właśnie uruchomiła kampanię "Kupuj szybko, żyj wolno", obejmującą spoty reklamowe, które pojawią się w internecie i mediach społecznościowych oraz działania w outdoorze.

Delio zachęca także do przetestowania swojej usługi również poprzez specjalną akcję promocyjną. Użytkownicy będą bowiem mogli oszczędzić aż 200 zł. Na każde z pięciu pierwszych zamówień za minimum 100 zł otrzymają oni zniżkę w wysokości 40 zł. Dodatkowo wszyscy, którzy złożą zamówienie za co najmniej 20 zł, mogą spodziewać się darmowej dostawy. Promocja trwa do końca czerwca.

Zamówienia w Delio dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru swoich zakupów, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Supermarket online wystartował w Warszawie i właśnie poszerzył obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziorno i Bemowo. Wkrótce Delio planuje rozszerzenie działalności na kolejne duże miasta, takie jak Gdańsk, Wrocław i Kraków.

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl.

 

 

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.