Maczfit świętuje 7. urodziny

Z tej okazji catering dietetyczny prowadzi kampanię promocyjną #GłodniCelebracji, w ramach której zachęca konsumentów do wspólnej celebracji.

Na samym początku działalności - czyli 7 lat temu - posiłki Maczfit wyjeżdżały z jednej z warszawskich restauracji, a w kuchni, poza założycielem, pracowali kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów. Firma początkowo dowoziła jedynie na terenie stolicy. Zaledwie rok później uruchomiła dostawę w 14 największych, polskich miastach – a dzisiaj dociera do konsumentów z blisko 1800 lokalizacji i może cieszyć się zaufaniem 350 000 klientów.

- Maczfit nie był pierwszym cateringiem dietetycznym w Polsce, ale już siedem lat temu wyróżniał się na tle konkurencji różnorodnością oferowanych dań, ich smakiem, sposobem podania, a przede wszystkim jakością. Rozwój firmy przyśpieszyło dodatkowo rosnące znaczenie trendu convenience, na który staramy się stale odpowiadać. Dziś nasz catering dietetyczny jest niezwykle wygodą propozycją, która pozwala jeść zdrowo i smacznie. To rozwiązanie idealne dla ludzi żyjących szybko, a jednocześnie takich, którzy w kuchni nie godzą się na kompromisy - mówi Maciej Lubiak, prezes cateringu dietetycznego, Maczfit.

Obecnie Maczfit zatrudnia blisko 600 pracowników, w tym aż 55 kucharzy, a także cały pion wsparcia operacyjnego (a w nim dział dietetyków, NPD, dystrybucję, zaopatrzenie i Biuro Obsługi Klienta). Marka nieustannie poszerza swoją działalność – obecnie posiada już cztery siedziby, w tym najnowsze biuro w Wilanowie. Dysponuje także zaawansowaną technologicznie halą produkcyjną o powierzchni prawie 3000 mkw. To m.in. dzięki takim możliwościom, brand oferuje już nie tylko trzynaście gotowych diet, ale także dietę z wyborem dań – w ramach której klienci decydują się na 5 z 25 dostępnych dziennie posiłków.

Przypomnijmy. Maczfit powstał w 2015 r. za sprawą Macieja Lubiaka, sportowca, restauratora i przedsiębiorcy. Od marca 2021 r. firma jest częścią Grupy Żabka - sieci sklepów spożywczych typu convenience w Europie.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.