Shopee rozwija współpracę z Pocztą Polską

Wywodząca się z Azji Południowo-Wschodniej platforma zakupowa Shopee zacieśnia współpracę z Pocztą Polską, dzięki czemu jej użytkownicy zyskają możliwość dostarczenia przesyłki kurierskiej do jednego z ponad 17000 punktów odbioru, m.in. w sklepach sieci Żabka, Biedronka, Abc i Lewiatan.

Platforma Shopee działa w Polsce od września 2021 r. Partnerstwo z Pocztą Polską jest kolejnym krokiem w celu zapewnienia użytkownikom jak największej możliwości wyboru, nie tylko jeśli chodzi o ofertę, ale również sposób dostarczenia przesyłek czy bezpiecznych metod płatności. Użytkownicy platformy będą teraz mogli wybrać przesyłkę e-commerce, która zostanie dostarczona do ich domu, bądź skorzystać z odbioru przesyłki  kurierskiej w jednym z ponad 17000 punktów odbioru Pocztex PUNKT, wśród których są m.in. sklepy sieci Żabka, Biedronka, Abc, Lewiatan, Delikatesy Centrum, kioski i saloniki prasowe Ruch, stacje paliw Orlen oraz placówki pocztowe. Na odbiór dostarczonej w ten sposób przesyłki kupujący mają aż 7 dni. Przy zamówieniu wysyłki przesyłką e-commerce dostawa jest darmowa dla zamówień od 0 zł.

Shopee przypomina także, że 15 maja odbyła się Niesamowita Niedziela – pierwsza wspólna akcja promocyjna w ramach współpracy Shopee z Pocztą Polską. Użytkownicy platformy, kupując produkty od polskich sprzedawców, mogli skorzystać nie tylko z darmowych przesyłek, ale również zdobyć kupony zniżkowe o wartości 2 zł, 3 zł i 5 zł (przy zakupach o minimalnej wartości odpowiednio 10 zł, 15 zł i 30 zł).

Shopee jest platformą e-commerce wywodzącą się z Azji Południowo-Wschodniej oraz częścią Sea Limited - globalnej firmy internetowej. O Shopee zrobiło się głośno na początku maja br., gdy firma ruszyła ze swoją pierwszą kampanią reklamową w Polsce (po hasłem 5.5 Zakupowa Majówka), z której wybrzmiewa przerobiona wersja dziecięcego hitu "Baby Shark". Reklama odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych - ze względu na "denerwujące dźwięki" boleśnie krytykowali ją internauci, podczas eksperci branży marketingowej zachodzili w głowę, co firma takim przekazem chciała pokazać. Jedno jest pewne - o Shopee po raz pierwszy usłyszało wówczas wielu rodzimych konsumentów. 

 





Ilona Mrozowska 4589 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.