Mlekpol promuje Deser z maślanką

W połowie maja producent rozpoczął szeroko zasięgową kampanię marketingową pierwszej takiej propozycji na rynku nabiału.

Promocja ma na celu pokazać unikatowość i wyjątkowość produktu, zwracając uwagę na jego główny składnik, jakim jest maślanka. 

Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co jak zapewnia producent - stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów. To m.in. maślanka wpływa na bardzo charakterystyczną, aksamitną i gęstą konsystencję. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy od przekąski oczekują czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu.
 
Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady. 
 
Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.
Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.