Action w Polsce ma już 190 sklepów

Od początku br. sieć otworzyła w naszym kraju 15 placówek oraz centrum dystrybucyjne w Bieruniu. W planach kolejne otwarcia.

Na początku maja firma uruchomiła kolejne trzy markety: w Żaganiu, Jaśle oraz Rumi. Łącznie Action otworzył w Polsce już 190 sklepów i planuje kolejne. Obecnie firma w naszym kraju zatrudnia ponad 2500 osób.

- Model biznesowy Action odnosi sukcesy dzięki kulturze organizacyjnej, związanej głęboko z naszymi podstawowymi wartościami. Jako zespół, pracownicy Action dążą do codziennego doskonalenia, usuwania zbędnych kosztów i zapewniania wydajności, koncentrując się na prostocie i standaryzacji procesów. Zawsze mamy na uwadze naszych klientów i dążymy do zapewnienia im jak najatrakcyjniejszych warunków zakupów oraz oferty produktów przyjaznych dla środowiska. Te nieustanne wysiłki umożliwiają nam dalszy rozwój, pomimo skomplikowanej sytuacji gospodarczej w Europie - mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny, Action Polska.

Natomiast jeżeli chodzi o wyniki finansowe to w I kwartale br. Action osiągnął w Europie skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 1,8 mld euro, o 42% wyższą niż w I kwartale ub.r. Z kolei wzrost sprzedaży według danych porównywalnych (LFL) wyniósł 27,7%, co odzwierciedla mniejszy wpływ pandemii w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Action to rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy, zapewniający stale zmieniającą się, różnorodną ofertę około 6000 produktów w ponad 2000 sklepów, ponad 11 milionom klientów każdego tygodnia. Ponadto w każdym tygodniu kolejne 8 milionów konsumentów odwiedza stronę internetową Action.com. Action zatrudnia ponad 65 000 osób ponad 130 różnych narodowości, w 10 krajach.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.