18 maja debiutuje odświeżona aplikacja mobilna Biedronki

Sieć nadal oferuje klientom kartę "Moja Biedronka", ale w życie wprowadza też odświeżoną aplikację mobilną "Biedronka", dzięki której klienci tych sklepów będą mogli korzystać z nowocześniejszych niż do tej pory rozwiązań.

Dotychczasowa aplikacja mobilna Moja Biedronka, dostępna w App Store i Google Play, ma już dwa lata i od tego czasu nie była aktualizowana. Sieć koncentrowała się natomiast na tradycyjnych, plastikowych kartach Moja Biedronka, których w ostatnich latach wydała 11,8 mln sztuk. I nie chodzi tylko o klientów z Polski, ale także z Czech, Ukrainy i Litwy.

To się jednak zmienia. 18 maja 2022 r. klienci tej sieci zaczną korzystać z najnowszej i zaktualizowanej wersji wirtualnej karty Biedronka, czyli aplikacji mobilnej "Biedronka". A w niej wiele nowych udogodnień dla klientów, m.in.:

- wirtualna karta Moja Biedronka;

- płatności Blikiem bez kodu;

- oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” - raz dziennie produkt - niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki

- skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci;

- historia transakcji;

- gazetki z ofertą handlową;

- możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).

Jak to działa?

Obsługa aplikacji jest prosta. Po jej uruchomieniu poprzez kliknięcie w ikonę na ekranie smartfona, wyświetli się na nim indywidualna karta Moja Biedronka wraz z jej numerem i specjalnym kodem. Kod można zeskanować w specjalnym czytniku przy kasie tradycyjnej lub samoobsługowej, podobnie jak kupowane produkty. Dzięki temu można korzystać ze specjalnych ofert dotyczących karty MB. Aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizację. Geolokalizacja jest niezbędna do korzystania z mapy sklepów, co pozwoli np. sprawdzić, gdzie jest najbliższa Biedronka, gdy konsument jest w mieście, którego nie zna. Powiadomienia push wysyłane są, aby jak najszybciej dostarczyć użytkownikowi informację o ofertach. Zarówno zgoda na geolokalizację, jak i powiadomienia push nie jest wymagana, aby korzystać z aplikacji.

Kartą Moja Biedronka posługuje się obecnie ponad 12 mln Polaków. To największy program lojalnościowy w kraju.

Biedronka to natomiast największa sieć sklepów dyskontowych w Polsce. W 2021 r. planowała dodać do swojej sieci 100 sklepów; ostatecznie otworzyła ich 164 oraz 14 centrów centrów dystrybucyjnych w ramach usługi BIEK. Łącznie Biedronka ma 3250 placówek, z których 334 zostało w minionym roku wyremontowanych. Sieć odnotowuje 4 mln wizyt klientów dziennie.
 

 

Ilona Mrozowska 4589 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.