Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście"

Pod takim hasłem marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią.

Kampania "Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście" ma charakter edukacyjny. Jej celem jest informowanie mieszkańców miast, jak pomagać ptakom.

Na stronie marki znajdują się praktyczne informacje na ten temat. W sklepach dostępna jest natomiast specjalna edycja opakowań wódki Ostoya z instrukcją, jak samodzielnie zbudować budkę lęgową. Każdy zakup kartonika wspiera ochronę miejskich ptaków. Gotowe budki lęgowe są także nagrodami w konkursie zorganizowanym na profilu marki na Facebooku.

Wsparciem w komunikacji kampanii są influencerzy m.in. Michał Wilczewski znany jako Wujaszek Liestyle, czy Katarzyna Węgrzyn tworząca GdziewPolscenaweekend.

Kampania Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście odbywa się w ramach platformy komunikacyjnej Poczuj Bieszczady w mieście, która swoje działanie opiera na trzech filarach: inspiracji konsumentów do poszukiwania dzikiej natury w mieście (m.in. w parkach), doświadczania dzikiej natury oraz ochronie dzikiej natury.

Szczegóły na https://ostoyavodka.com/#jestemnaptak.

Joanna Hamdan 13827 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.