Mondelez Polska. San

W odświeżonej odsłonie.

Marka wystartowała z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz szerokiej palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki.

Marka zmieniła szatę graficzną opakowań, dodając m.in. logotyp programu zrównoważonej uprawy pszenicy Harmony. San zmienia też pozycjonowanie swoich produktów.

Odświeżenie portfolio San wiąże się także z wprowadzeniem nowych produktów. Petitki z mlekiem i miodem oraz Petitki z mleczną czekoladą dostępne są teraz w nowych wygodnych formatach: familijnym oraz impulsowym.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.