Frisco.pl zawitało do Bydgoszczy

Usługa dostępna jest od 12 maja.

Od 2020 r. Frisco.pl dynamicznie rozwija się poza Warszawą, dzięki czemu w ubiegłym roku zrealizowało blisko milion zamówień w 6 największych miastach Polski.

Dostawy świeżych produktów prosto do domów klientów są możliwe teraz także w Bydgoszczy, ale również na terenie okolicznych miejscowości, m.in.: Niemcz, Ciele, Osielsko, Brzoza, Żołędowo, Solec Kujawski oraz Łochowo. Zakupy można robić na stronie internetowej Frisco.pl oraz w aplikacji mobilnej.

- We Frisco.pl w Bydgoszczy oferujemy klientom wszystkie kategorie produktów, które potrzebne są do zrobienia kompleksowych zakupów do domu - zarówno artykuły spożywcze: owoce, warzywa, mięso, ryby i nabiał, jak i środki czystości, kosmetyki czy produkty dla zwierząt. Dodatkowo, posiadamy szeroki wybór produktów ekologicznych, wegańskich oraz wspierających zdrowy tryb życia. W ofercie na początek znajdzie się ok. 4 tysięcy produktów, a ich liczba będzie się sukcesywnie powiększać - mówi Mariusz Madziąg, kierownik oddziału Frisco.pl w Bydgoszczy.

Dostawy są realizowane przez siedem dni w tygodniu od 6:00 do 23:00 na wybraną przez klienta godzinę, a czas dostawy w Bydgoszczy i okolicznych miejscowościach jest skrócony nawet do 4 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Co ważne, osoby które zarejestrują konto na stronie www.frisco.pl otrzymają kod rabatowy w wysokości 25 zł na pierwsze zakupy oraz darmową dostawę. Ponadto, wraz z pierwszymi zakupami zyskają dodatkowo pakiet 5 kuponów rabatowych o łącznej wartości 135 zł na kolejne zakupy, a koszt dostawy tych zamówień również wyniesie 0 zł.

Klienci z Bydgoszczy będą obsługiwani z centrum zlokalizowanego na ul. Cmentarnej 65, do którego produkty świeże będą przywożone kilka razy dziennie bezpośrednio przez zaufanych dostawców i producentów, a pieczywo będzie wypiekane tuż przed dostawą. Następnie produkty będą kompletowane pod indywidualne zamówienie i dostarczane do domu klienta specjalnymi Frisco Vanami, czyli samochodami z chłodnią i mroźnią, tak aby zadbać o ich bezpieczeństwo i świeżość.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.