Janusz Palikot rozwija sieć sklepów Tenczynek Świeże

Do końca lipca ma ruszyć 20 nowych punktów w tym 4 w Warszawie, a zgodnie z przyjętą strategią spółki do końca 2023 roku ma powstać łącznie 100 sklepów na terenie całej Polski.

Tym samym, przebój rynkowy browaru w Tenczynku jakim jest, piwo świeże, będzie dostępny dla niemal każdego zainteresowanego konsumenta.

Piwo świeże jest niepoddawane procesowi pasteryzacji ani filtracji, co pozwala mu zachować wszystkie
walory smakowe i zapachowe. Po drugie ma bardzo ograniczony czas przydatności do spożycia oraz konieczność restrykcyjnych warunków transportu, zwłaszcza w ciepłe dni.

- Świeże jest unikatem na rynku. Prosto z tanka po zakończeniu warzenia, w nocy, dostarczane jest własnym transportem Tenczyńskiej Dystrybucji do naszych punktów sprzedaży Tenczynek Świeże. Piwo nalewane do butelek przez sprzedawców gwarantuje niespotykane nigdzie indziej doznania. Dlatego sklepy w Krakowie i Wrocławiu cieszą się olbrzymim zainteresowaniem. Przyciąga do nich paleta piw świeżych i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku oraz minimalistyczny koncept wystroju -  mówi Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina.

W związku z tym odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie i sygnały od konsumentów spółka rozbudowuje sieć Tenczynek Świeże na terenie całej Polski.

- Do końca lipca otworzymy kolejne 20 punktów, w tym 4 w Warszawie: CH Arkady na ul. Solec, w Hali Koszyki, na ulicy Kaliny Jędrusik na Żoliborzu oraz na Mokotowie ul. Postępu. Nasze sklepy lokalizujemy w punktach, do których łatwo dotrzeć komunikacją miejską. Sprzedawcy to pasjonaci piwa, którzy mogą wiele opowiedzieć na temat sprzedawanych piw i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku. Jeśli w danym dniu zabraknie danego gatunku piwa, następna dostawa jest dzień później. Bo Świeże jest naprawdę świeże. Nie przetrzymujemy piwa na kolejny dzień - podsumowuje Janusz Palikot.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.