Janusz Palikot rozwija sieć sklepów Tenczynek Świeże
Do końca lipca ma ruszyć 20 nowych punktów w tym 4 w Warszawie, a zgodnie z przyjętą strategią spółki do końca 2023 roku ma powstać łącznie 100 sklepów na terenie całej Polski.
Piwo świeże jest niepoddawane procesowi pasteryzacji ani filtracji, co pozwala mu zachować wszystkie
walory smakowe i zapachowe. Po drugie ma bardzo ograniczony czas przydatności do spożycia oraz konieczność restrykcyjnych warunków transportu, zwłaszcza w ciepłe dni.
- Świeże jest unikatem na rynku. Prosto z tanka po zakończeniu warzenia, w nocy, dostarczane jest własnym transportem Tenczyńskiej Dystrybucji do naszych punktów sprzedaży Tenczynek Świeże. Piwo nalewane do butelek przez sprzedawców gwarantuje niespotykane nigdzie indziej doznania. Dlatego sklepy w Krakowie i Wrocławiu cieszą się olbrzymim zainteresowaniem. Przyciąga do nich paleta piw świeżych i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku oraz minimalistyczny koncept wystroju - mówi Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina.
W związku z tym odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie i sygnały od konsumentów spółka rozbudowuje sieć Tenczynek Świeże na terenie całej Polski.
- Do końca lipca otworzymy kolejne 20 punktów, w tym 4 w Warszawie: CH Arkady na ul. Solec, w Hali Koszyki, na ulicy Kaliny Jędrusik na Żoliborzu oraz na Mokotowie ul. Postępu. Nasze sklepy lokalizujemy w punktach, do których łatwo dotrzeć komunikacją miejską. Sprzedawcy to pasjonaci piwa, którzy mogą wiele opowiedzieć na temat sprzedawanych piw i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku. Jeśli w danym dniu zabraknie danego gatunku piwa, następna dostawa jest dzień później. Bo Świeże jest naprawdę świeże. Nie przetrzymujemy piwa na kolejny dzień - podsumowuje Janusz Palikot.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.