Castorama stawia automaty paczkowe

Wraz z początkiem maja br. sieć wprowadziła do swoich sklepów Castomaty - skrytki mieszczące nawet wielogabarytowe towary na wózkach zakupowych.

Ze skrytek automatycznych umieszczonych przy sklepach Castorama można odbierać zamówienia o każdej porze dnia i nocy 24/7.
Produkty zamówione na castorama.pl, lub przez telefon, są gotowe do odbioru już po 2 godzinach od złożenia zamówienia (przy zamówieniach złożonych w godzinach pracy sklepu i z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem).
 
Jak zapewnia sieć dzięki tej inwestycji powierzchnia magazynowa Castorama dostępna dla klientów zwiększyła się o ponad 3000 mkw.
Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towarów o różnych gabarytach, w tym na charakterystycznych dużych wózkach zakupowych, dzięki czemu łatwiej jest zapakować większe zakupy do samochodu.
 
- Klienci cenią sobie oszczędność czasu, a my jesteśmy w stanie dostarczyć im najwyższą jakość ponad 40 tysięcy produktów (dostępnych właściwie od ręki) oraz kompleksowość usług od projektu poprzez produkty aż po montaż, zapewniając na każdym etapie zakupu i w najkrótszym czasie profesjonalne wsparcie i doradztwo - mówi Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu w Castorama Polska.
 
Zainstalowane przy sklepach sieci Castomaty to jedna z form oszczędności czasu klientów. Inną praktyczną opcją w sklepach Castorama są również kasy samoobsługowe, czy usługa CastoDrive, pozwalająca na odbiór osobisty produktów przy sklepie bez wysiadania z auta. Wystarczy złożyć zamówienie telefonicznie lub w sklepie online na castorama.pl i po otrzymaniu smsa o skompletowaniu zamówienia, przyjechać na parking sklepu, gdzie doradcy/-czynie Castorama dostarczą zamówienie do samochodu.
 
- W kanale Digital jesteśmy liderem zarządzania doświadczeniami klienta, na bieżąco śledzimy zachowania konsumentów i potrafimy na nie szybko reagować. W ostatnim roku odnotowaliśmy wzrost na poziomie 64% w sprzedaży w e-commerce, choć sklepy stacjonarne nadal pozostają w centrum naszej uwagi. Wszystkie ulubione doświadczenia klienta odwzorowujemy również w kanale digitalowym Castorama. Niedawno wprowadziliśmy również możliwość odbycia video rozmowy z architektem i zaprojektowania zdalnie kuchni, łazienki czy mebli modułowych Atomia - tłumaczy Beniamin Schön.
Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.