Marka Qethereal stworzyła kawową aplikację mobilną

Dzięki niej każdy może z łatwością zapoznać się z charakterystyką poszczególnych gatunków i mieszanek kawy poprzez krótkie opisy i czytelne wizualizacje, a także kupić doskonałej jakości certyfikowane ziarna.

Jak zapewnia marka Qethereal to jedna z pierwszych polskich aplikacji stworzonych z myślą o miłośnikach kawy.

Dzięki aplikacji Qethereal każdy może dowiedzieć się czym różni się jemeńska arabika od kolumbijskiej robusty, a czym Brasilia Minas Gerais od India Monsoon Malabar, a następnie kupić wybrany gatunek lub mieszankę. Przy każdej opisywanej w aplikacji kawie znajduje się diagram kołowy określający takie wymiary smaku i aromatu, jak m.in.: owocowość, kwasowość, pikantność. Umożliwia to użytkownikom dokładne dobrane ziaren do własnych potrzeb. Dostępne są także szczegółowe informacje o produktach, jak: pochodzenie, metody obróbki, czas zbiorów i najlepsze metody parzenia. Aplikacja funkcjonuje obok sklepu internetowego marki i można ją pobrać w sklepach Google Play oraz App Store. 
 
- Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest wirtualny świat w życiu każdego z nas, dlatego chcemy, by marka Qethereal była w nim coraz bardziej obecna. Dzięki aplikacji mobilnej na pewno możemy być bliżej naszych klientów i zaoferować im jeszcze więcej – większą intuicyjność, mobilność, interaktywność, łatwiejszy dostęp do informacji i przyjemniejszy sposób zakupu kawy. Na tym rynku to duża nowość - mówi Tomasz Weczer, współtwórca marki Qethereal i prezes Columbus Polska.
 
Aktualna, pierwsza wersja aplikacji Qethereal zapewnia kluczowe funkcjonalności, choć – jak zapewnia marka – to dopiero początek. Wraz z rozwojem,  rozszerzana zostanie o kolejne funkcje. W najbliższej aktualizacji kawosze mogą spodziewać się kolejnej nowości – konfiguratora smaku, dzięki któremu będą mogli znaleźć ulubiony gatunek ziaren lub mieszankę. W konfiguratorze użytkownicy będą odpowiadać na konkretne pytania, aby dopasować kawę dokładnie do siebie. Aplikacja przeanalizuje ich preferencje i dostosuje je do wykresów sensorycznych dostępnych kaw. Pod uwagę będzie brała zarówno smak jak i sposób parzenia kawy, aby móc w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta. Właśnie w ten sposób personalizacja produktu, jakim jest kawa trafi na kolejny, wyższy poziom.
 
Obok aplikacji mobilnej Qetheral planuje stworzyć jeszcze bardziej zaawansowaną technologię związaną z branżą – pierwszą na świecie edukacyjną kapsułę eteryczną. Dzięki niej użytkownik będzie mógł całkowicie przenieść się do świata kawy, odcinając się od wszelkich bodźców zewnętrznych i skupiając wyłącznie na smaku oraz aromacie naparu. Już dostępne są pierwsze wizualizacje urządzenia.
 
- Technologie to nierozłączna część filozofii marki Qethereal. Obok ekologicznego działania i zrównoważonego rozwoju chcemy stale wprowadzać kolejne innowacje do branży kawy. Widzimy w tym bardzo duży potencjał i ogromną wartość zarówno edukacyjną, jak i rynkową. Nowoczesne rozwiązania ułatwiające wybór i zakup kawy to coś, czym zainteresowani są klienci indywidualni i odbiorcy z branży HoReCa - dodaje Tomasz Weczer.