

Mads Mikkelsen w globalnej kampanii Carlsbergampanię
Marka kontynuuje podróż w kierunku udowodnienia, dlaczego jest to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.
Centralnym elementem kampanii jest reklama, która śledzi Madsa Mikkelsena, który przechadza się po kilku miejscach, odwołując się do głównych obszarów działalności Fundacji Carlsberga, takich jak laboratorium naukowe, statek kosmiczny, warsztat artysty i farma.
Według grupy, reklama podkreśla, że „za pośrednictwem Fundacji Carlsberga prawie 30% naszych dywidend przeznaczamy na naukę, eksplorację kosmosu w celu znalezienia gigantycznych czarnych dziur, sztukę i rozwój upraw jutra”.
Poza reklamą kampania składa się z aktywacji i historii, które będą publikowane przez cały rok z okazji 175. rocznicy Carlsberga. Wszystko, aby pokazać, dlaczego Carlsberg jest prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.
Kampania została opracowana przez Grey Europe, AKQA Denmark, VMLY&R Commerce, a wyprodukowana przez MYGOSH & CANADA.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.