Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Mads Mikkelsen w globalnej kampanii Carlsbergampanię

Marka kontynuuje podróż w kierunku udowodnienia, dlaczego jest to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.

Marka opowiada historię pracy Fundacji Carlsberga, jednej z najstarszych fundacji przemysłowych na świecie. Grupa powiedziała, że prezentując historie Fundacji Carlsberga w nowej globalnej kampanii, urzeczywistnia przekonanie, że „robiąc lepsze piwo, możemy stworzyć lepszy świat”.

Centralnym elementem kampanii jest reklama, która śledzi Madsa Mikkelsena, który przechadza się po kilku miejscach, odwołując się do głównych obszarów działalności Fundacji Carlsberga, takich jak laboratorium naukowe, statek kosmiczny, warsztat artysty i farma.

Według grupy, reklama podkreśla, że „za pośrednictwem Fundacji Carlsberga prawie 30% naszych dywidend przeznaczamy na naukę, eksplorację kosmosu w celu znalezienia gigantycznych czarnych dziur, sztukę i rozwój upraw jutra”.

Poza reklamą kampania składa się z aktywacji i historii, które będą publikowane przez cały rok z okazji 175. rocznicy Carlsberga. Wszystko, aby pokazać, dlaczego Carlsberg jest prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.

Kampania została opracowana przez Grey Europe, AKQA Denmark, VMLY&R Commerce, a wyprodukowana przez MYGOSH & CANADA.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.