Lagardère Travel Retail szuka nowych powierzchni dla swoich konceptów

Firma zainteresowana jest przede wszystkim lokalizacjami w parkach i centrach handlowych, ale też na lotniskach, dworcach, w biurowcach, szpitalach i lokalizacjach ulicznych.

Liczba sklepów należących do Lagardère Travel Retail w Polsce wkrótce przekroczy 1000. Globalny gigant otwiera je aż pod 40 rożnymi brandami, takimi jak: Inmedio, Inmedio Trendy, 1Minute, 1 Minute Smacznego, Relay, Discover, Virgin, So!Coffee czy znana bywalcom lotnisk Aelia. 

- Szeroki wybór formatów i elastyczność w ich wdrażaniu sprawiają, że jesteśmy w stanie odpowiedzieć na bardzo różnorodne potrzeby partnerów i lokalizacji - podkreśla Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający Travel Essentials w Grupie Lagardère, która stale rozwija swoje portfolio.

Tylko w ciągu ostatniego pół roku powstało 5 kolejnych związanych z nią marek i submarek. Obecnie firma poszukuje nowych powierzchni: przede wszystkim w parkach i centrach handlowych, ale też na lotniskach, dworcach, w biurowcach, szpitalach i lokalizacjach ulicznych.

Więcej o współpracy z Lagardère Travel Retail na stronie: lagardere-tr.pl/wspolpraca.