Grupa Maspex. Kubuś Waterrr

W wakacyjnej odsłonie.

Marka jeszcze bardziej chce wpisać się w trendy panujące wśród młodego pokolenia, dlatego prezentuje Kubusia Waterrr w nieznanej dotąd odsłonie.

Wakacyjny wariant produktu grafiką nawiązuje do najpopularniejszych pasji dzieciaków: gamingu, muzyki i sportu.

Kubuś Waterrr zyskał też niepowtarzalne smaki. Połączenie kiwi z limonką zapewni orzeźwienie podczas wszelkich aktywności na zewnątrz, a mango-karambola i arbuz-liczi będą świetnym uzupełnieniem wakacyjnych spotkań podczas wspólnego grania czy słuchania muzyki.

Produkt, podobnie jak pozostałe w ofercie Kubusia, nie zawiera dodatku cukru.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.