Proste oszczędzanie w Aldi

Sieć wystartowała z kampanią reklamową "Promocje od pierwszej sztuki".

Dewizą najnowszej kampanii reklamowej Aldiego jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym klientom atrakcyjne ceny nawet przy pojedynczych sztukach.

- Kampania "Promocje od pierwszej sztuki" ma na celu podkreślenie w komunikacji do klientów najważniejszych wartości i zasad, którymi kierujemy się na co dzień - prostoty działania, prostoty zakupów i cen, którym można zaufać. W sklepach naszej sieci klient nie musi kupować kilku opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu bliskiej nam idei Zero Waste. W Aldi klienci w każdej chwili mogą kupować korzystając z promocji, jak i ile chcą oraz ile potrzebują - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.

Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona. Komunikacja pojawia się również w gazetkach drukowanych i online, na kanałach marki w social media, w spotach radiowych oraz w reklamach telewizyjnych, a także na bilbordach w przestrzeniach miejskich oraz na elewacji sklepów.

Za kreację kampanii odpowiada agencja OPUS B, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz iProspect.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.