True men skin care wchodzi do Aelia Duty Free

To kolejny krok do budowy sieci dystrybucji w kraju oraz szansa na dalszą ekspansję na rynki zagraniczne.

Dzięki nawiązanej współpracy w maju produkty trafią do sklepów zlokalizowanych na lotniskach w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.

-Rozpoczęcie współpracy z Aelia Duty Free to dla nas kolejne, olbrzymie osiągnięcie. Startujemy w trzech miastach, natomiast w kolejnych miesiącach będziemy pojawiać się w następnych punktach sieci w Polsce. Docelowo produkty naszej marki będą dostępne również w sklepach na lotniskach zagranicznych. Obecność w sieci należącej do międzynarodowej firmy Lagardère Travel Retail, daje nam możliwość realizacji naszej strategii rozwoju opartej na dynamicznej ekspansji zagranicznej - mówi Maciej Adamaszek, twórca True men skin care i prezes FerrumLabs.
 
Jego zdaniem lotniska to bardzo ważny punkt dotarcia do klientów z różnych państw – sklepy bezcłowe przyciągają turystów bogatym asortymentem produktów, często trudnodostępnych w innych miejscach. Korzystne ceny bez podatku celnego sprawiają, że podróżni chętnie zaopatrują się tam nie tylko w to, czego zapomnieli ze sobą zabrać, ale też nabywają prezenty dla bliskich.
 
- Wierzę, że kosmetyki naszej marki również przypadną im do gustu - dodaje.
 
Mimo iż True men skin care to młoda marka na rynku, to śmiało nawiązuję współprace z międzynarodowymi firmami i stawia na szeroką dystrybucję. W minionym, pierwszym roku działalności, brand zyskał miano paneuropejskiego partnera Amazon Prime, czyli największej platformy e-commerce na świecie. Produkty True można też nabyć w Notino.pl – największej w Europie drogerii internetowej, która dociera do 24 państw. Kosmetyki są także dostępne w czołowej europejskiej sieci drogerii online Make UP, sprzedającej asortyment partnerów do 19 państw.
 
- Nie zamierzamy zwalniać tempa rozwoju – na samym początku założyliśmy, że True ma być marką globalną. Konsekwentnie budujemy obecność na półkach największych sklepów online o zasięgu międzynarodowym jak Amazon czy Notino, a nasze produkty cieszą się zainteresowaniem konsumentów – zostały m.in. wyróżnione na łamach brytyjskiego wydania magazynu GQ. Nie ukrywam, że naszą ambicją jest również wejście do sprzedaży stacjonarnej poza granicami kraju, nad czym pracujemy. Na ten moment stawiamy na rynek europejski, ale w kolejnych latach działalności chcemy wejść także na rynek amerykański - podsumowuje Maciej Adamaszek.
Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.