Ruszyła wielka loteria Violife

To pierwsza z wielu akcji marketingowych marki Upfield Polska zaplanowanych na ten rok.

Violife - marka roślinnych alternatyw dla serów zaprasza do udziału w loterii pod hasłem "Zmień swój ser, chroń naszą planetę". Jej celem jest budowa świadomości brandu i jego produktów, a także zwrócenie uwagi konsumentów na to, że wybieranie żywności pochodzenia roślinnego ma dobry wpływ na planetę.

Loteria Violife to szansa na wygranie co tydzień nagrody głównej - 10 000 zł, 12 rowerów oraz 100 zł, losowanych co godzinę każdego dnia.

Działania komunikacyjne prowadzone są w placówkach handlowych z wykorzystaniem nośników typu POS (wobblery, plakaty, ulotki), a także reklam audio w sklepach i wizualnych na ekranach LCD w galeriach handlowych w 9 miastach w Polsce. Intensywna promocja będzie widoczna także w mediach społecznościowych na Facebooku i Instagramie oraz w digitalu.

Loteria trwa od 9 maja do 8 czerwca. Szczegóły na www.loteriaviolife.pl.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.