McCormick. Sosy Frank's RedHot

W nowych smakach.

Marka Frank's RedHot została wprowadzona na polski rynek trzy lata temu. Oryginalny amerykański sos Frank’s Original nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (min. 35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. Unikalne połączenie ostrości i smaku, sprawia, że nadaje się on do wszystkiego.

W marcu br. marka rozszerzyła polskie portfolio produktów o dwa nowe smaki z linii Craft Edition. Nowe warianty to: Wędzone Chipotle oraz Opiekane Jalapeno.
  
Produkty Frank’s Red Hot na przełomie kwietnia i maja zostały wsparte kampanią, która obejmie przede wszystkim następujące kanały: YouTube, Facebook i Instagram oraz TikTok, a także wsparcie w punktach sprzedaży.

Najnowsza kampania marki podkreśla przede wszystkim długą tradycję obecności sosów na rynku amerykańskim - Frank’s Red Hot podkręca smak już od ponad 100 lat! I to właśnie sos tej marki jest sekretnym składnikiem oryginalnych amerykańskich Buffalo Wings, które teraz można przygotować w domu samemu.

Marka chce też inspirować do eksperymentowania w kuchni z wykorzystaniem oryginalnego połączenia ostrości i smaku w sosach Frank’s Red Hot.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.