Aldi partnerem programu kulinarnego

"Tak smakuje dziękuje" z Pascalem Brodnickim w roli prowadzącego będzie emitowany na antenie TVN.

8 maja na antenie TVN zadebiutował nowy program kulinarny "Tak smakuje dziękuję". Prowadzącym jest Pascal Brodnicki, wracający na antenę po 7 latach.

Ekipa filmowa przemierzyła całą Polskę w poszukiwaniu inspirujących osób i ich historii. W programie Pascalowi towarzyszą młodzi bohaterowie, którzy poprzez wspólne gotowanie mają okazję podziękować swoim idolom i zaprezentować nietuzinkowe przepisy, które skradną serca wielbicieli kulinarnych rarytasów.

Aldi został partnerem programu.

Program "Tak smakuje dziękuję" to pierwsza realizacja o charakterze branded content, w której partnerski udział bierze marka ALDI. Inicjatywa programu jest dość niestandardowa – najmłodsi będą dziękować swoim najbliższym gotując wraz z Pascalem, a do realizacji przepisów wykorzystują właśnie produkty spożywcze, które można znaleźć w sklepach sieci Aldi.

Każdy odcinek realizowany był w innej lokalizacji i w innym sklepie Aldi. Kamery pojawiły się w Sosnowcu, Pszczynie, Gdyni, Elblągu, Łodzi i Warszawie. W pierwszym odcinku poznamy trójkę młodych ludzi ze Śląska, którzy chcą podziękować swojemu mentorowi. Pan Tomasz to dla nich wzór do naśladowania – inspiruje ich nie tylko jako strażak, ratownik medyczny i nauczyciel zawodu, ale przede wszystkim jako bohater dnia codziennego.

Po emisji każdego odcinka na stronie www.aldi.pl pojawią się przepisy na potrawy, które zostały przyrządzone przez najmłodszych. Każdy będzie mógł z łatwością ugotować smaczne dania, wykorzystując przy tym świeże produkty z Aldi.

Program składa się z 6 odcinków, które będą emitowane przez tydzień w każdą niedzielę o 17:25 na antenie TVN. Za realizację odpowiada zespół dentsu Polska (agencja produkcyjna The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect), partnerem jest marka Aldi oraz Tefal.   

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.