Druga drogeria dm już działa
Nowy sklep został otwarty przy ul. Jana Pawła II 31b w Jeleniej Górze.
Drogeria otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 18:00. Na potrzeby nowo otwartej lokalizacji drogerie dm zatrudniły dziewięciu pracowników. Klienci mogą także dokonywać zakupów w sklepie internetowym www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”.
Z okazji otwarcia dm przygotowało szereg atrakcji, między innymi dodatkowy 15% rabat powitalny, obowiązujący w dniach 5-14 maja, animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym misiem Saubär oraz prażony popcorn.
- Rozpiera nas radość, ponieważ również klienci z Jeleniej Góry przyjęli nas z ogromnym entuzjazmem. Wielu z nich przyszło po konkretne produkty, wcześniej wybrane w sklepie internetowym dm.pl oraz w apliakacji "Mój dm". Niezależnie od preferencji zakupowych wszystkich odwiedzających fachową poradą wspierał nasz profesjonalny zespół - mówi Markus Trojansky, general manager dm w Polsce.
Jak informują drogerie dm klienci chętnie kupowali produkty z asortymentu dla dzieci i do domu oraz produkty marki własnej. Największym zainteresowaniem cieszyły się żele, mydła i kremy Balea oraz kosmetyki naturalne alverde. Specjalną, polską edycję kremowego żelu pod prysznic Balea klienci z Jeleniej Góry mogą otrzymać w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm albo zakupić. Oferta ważna jest do 14 maja lub do wyczerpania zapasów.
Ponadto w ramach budowania relacji z najbliższym sąsiedztwem i wspierania lokalnych inicjatyw dm zdecydował się przekazać darowiznę na rzecz Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie “Karkonoskie Iskierki”. W imieniu Centrum czek odebrała Magdalena Kuźma.
- Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, także w ich codziennym życiu. Interesuje nas wszystko, co dzieje się w zasięgu 10-20 km od naszego sklepu. Kibicujemy, wspieramy, promujemy, a jeśli istnieje taka potrzeba, pomagamy. Otwierając sklep, stajemy się częścią lokalnej społeczności - komentuje Markus Trojansky.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.