Kaufland jak Biedronka: tworzy własną tarczę

W odpowiedzi na postępującą inflację Kaufland przygotował specjalną akcję, która pozwoli konsumentom ograniczyć wydatki związane z zakupami. Poza standardowymi promocjami co tydzień, począwszy od 5 maja, detalista dodatkowo obniży ceny ponad 1000 produktów o 10%. Akcja potrwa przez 6 tygodni.

W ramach akcji pod nazwą „W Kauflandzie przeciwdziałamy inflacji” klienci sklepów Kaufland już od 5 maja mogą liczyć na dodatkowe rabaty. Mechanizm jest bardzo prosty – co tydzień detalista obniży ceny ponad 1000 artykułów spożywczych, przemysłowych i drogeryjnych o 10%. Lista produktów objętych akcją w danym tygodniu będzie dostępna na stronie internetowej sieci.

Obniżka cen obowiązująca od najbliższego czwartku dotyczy wszystkich tabliczek czekolady, konserw rybnych, szamponów i odżywek do włosów, a także garnków i patelni. Rabat będzie naliczany bezpośrednio przy kasie. Akcja potrwa przez 6 tygodni.

To nie pierwsza tego typu promocja w sieciach handlowych. W sklepach Biedronka od 12 kwietnia do 30 czerwca trwa akcja promocyjna „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” nawiązująca nazwą do rządowego programu. Polega ona na tym, że operator sieci - spółka Jeronimo Martins Polska obiecuje niezmienność ceny określonych towarów i ich najniższą cenę na rynku. - Jeśli na naszej liście 150 najczęściej kupowanych produktów znajdziecie produkt w niższej cenie regularnej w innym sklepie zwrócimy różnicę – zapewnia w reklamach właściciel sieci Biedronka.

Teraz tej akcji promocyjnej przygląda się UOKiK.

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.