De Care Group gotowe na grilla

- W tym roku chcemy pokazać, że grill i wspólne biesiadowanie to dobra okazja do odkrywania nowych smaków z różnych zakątków świata - mówi Rene Starzomska (na zdjęciu), członek zarządu De Care Group.

Zbliża się majówka, która tradycyjne w Polsce rozpoczyna sezon grillowy. Dlatego od kwietnia w sklepach są już dostępne ekspozycje oraz produkty potrzebne do przygotowania dań z rusztu.

- W tym roku chcemy pokazać, że grill i wspólne biesiadowanie to dobra okazja do odkrywania nowych smaków z różnych zakątków świata. Chcemy też przekonać konsumentów, że przyrządzenie ciekawych dań z grilla nie jest ani drogie, czy skomplikowane, a potrzebne do ich przygotowania składniki, są na wyciągnięcie ręki - mówi Rene Starzomska, członek zarządu De Care Group.

W ofercie firmy pojawią się, obowiązkowe dla każdego miłośnika grilla, sosy BBQ Mississippi. Klienci będą mogli znaleźć w wersji tradycyjnej, słodko-pikantnej oraz słodko-łagodnej. Na półkach nie zabraknie też oryginalnych, od lat wytwarzanych według tej samej, niepowtarzalnej receptury francuskich musztard Maille. Są one dostępne są w różnych wariantach smakowych, między innymi miodowej i starofrancuskiej - z całymi ziarnami gorczycy. Wszystkie te produkty będą stanowiły bazę marynat do mięs oraz oczywiście do użycia jako dodatek.

Klienci będą mogli spróbować również popularnych sosów marki House of Asia, które wzbogacą dania z grilla azjatycka nutą. Sosy Teriyaki, Sambal Oelek, czy Hoisin zabiorą konsumentów w kulinarną podroż do Azji. Ułatwiające życie w kuchni pasty z czosnku, z imbiru i z chili, znakomicie sprawdzą się jako uniwersalna przyprawa do mięs, sosów, dressingów, czy marynat.

Grill to nie tylko smaczne potrawy, ale także drinki i lekkie desery. W tym przypadku sprawdzą się produkty marki QF, w tym pulpa z mango lub marakui, a także innowacyjna woda kokosowa z kofeiną, która nie tylko orzeźwia, ale stanowi też bazę do wielu koktajli.

- W akcji grillowej skupiamy się na ekspozycji produktów w punktach sprzedaży. Zadbaliśmy o widoczność promowanych produktów. W sieciach handlowych pojawią się materiały POS, a wśród nich specjalnie przygotowana książeczka będąca przewodnikiem po tajnikach grillowania. Dodatkowym wsparciem działań w akcji grill będą social media oraz intensywna kampania w Internecie. Na stronach marek pojawi się wiele ciekawych przepisów, które urozmaicą każde grillowe menu - komentuje Rene Starzomska z DeCare.