Top Market: nie zakładamy rewolucji, tylko ewolucję

Obecnie sieć ma już blisko 600 punktów, a w ostatnich tygodniach przyłączyła 10 nowych placówek. W planach na ten rok jest otwarcie co najmniej kilkunastu kolejnych. Wkrótce także pojawi się nowy asortyment marki własnej Top Marketu.

- Obecnie skupiamy się głównie na wzroście organicznym sieci, m.in. wprowadzaniu nowych produktów do stałego asortymentu oraz rebrandingu i wprowadzeniu szerokiego wachlarza produktów marek własnych. Nie zakładamy rewolucji, lecz ewolucję  - mówi Zbigniew Wysocki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, do której należy Top Market.

Z analiz ostatnich miesięcy sieci wynika, że klienci poszukują wielu, nowych kategorii produktów w konkurencyjnych cenach. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom i zbliżającego się okresu lata, Top Market planuje wprowadzić własne wody mineralne. Później będą to kolejne kategorie produktów, w tym lody i słodycze czy produkty pierwszej potrzeby.

Pierwszą, widoczną zmianą jest wprowadzenie nowego systemu oznaczeń POS w placówkach, nowej gazetki konsumenckiej (nowa wizualizacja, objętość, gama produktów, przepisy), jak również wprowadzenie po raz pierwszy katalogu produktów alkoholowych.

- A to nie koniec działań wizerunkowych sieci. Będziemy rozszerzać asortyment w naszych sklepach o różne kategorie, w tym kwiaty, które bardzo dobrze zostały odebrane przez naszych klientów w okresie Wielkanocy - dodaje Magdalena Majer, kierownik działu marketingu, Top Market.

Dodatkowo przedstawiciele zapowiadają nawiązanie współpracy z polskimi przedsiębiorcami z branży handlowej oraz otwarcie co najmniej kilkunastu nowych placówek do końca br..
 
Sieć Top Market należy do Polskiej Grupy Supermarketów (PGS) i obecnie liczy blisko 600 sklepów własnych i partnerskich, zatrudniając łącznie ok. 10 000 pracowników w placówkach na Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie mazowieckim i łódzkim. W ostatnim czasie do sieci przyłączyło się 10 nowych punktów. Zarząd firmy zaprasza do współpracy kolejne podmioty i do końca roku planuje otworzyć więcej placówek.

Joanna Hamdan 13822 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.